Een nieuw quilt (draken quilt)

 Mijn prachtige zoon, waar het leven soms niet loopt zoals je je kind zou gunnen heeft een grote passie en dat is digitaal tekenen.

Al een aantal jaar zeur ik al moeder als hij me een ontwerp wil maken voor een quilt of als ik een van zijn digitale tekeningen mag gebruiken.

Zijn onzekerheid zat hem vaak in de weg, waardoor hij zijn eigen werk wat ik ontzettend mooi en knap vond zelf niet goed genoeg vond.

Maar gelukkig is het zover, afgelopen week heb ik een speciaal voor mij gemaakte draak gekregen.

En ik ben er zo ontzettend blij mee!




Voor mij is deze afbeelding een prachtige afspiegeling van mijn zoon, het licht en donker.

En ik heb vandaag besloten als is het ruim 30 graden dat ik er een begin aan gaan maken.

Ik hoop in deze blog jullie mee te nemen in het proces en uiteindelijk over een paar maanden in het eindresultaat.

Reacties

Populaire posts van deze blog